Young businesswoman with colleagues, portrait

Pers

Nomineer nu je kandidaat voor de CCMA Awards!

10-06-2016

De Manager of the Year Award van de Customer Contact Management Association wordt ieder jaar georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers te onderscheiden. Hun kennis en ervaring zijn van onschatbare waarde voor vakgenoten in de klantcontact branche.

Lees meer

MatchQ stuwt groei met big data

27-05-2016

De economie groeit en de strijd om talent wordt heviger. Het wordt voor organisaties almaar belangrijker in een krimpende vijver de vetste vissen te vangen en daarom wenden ze zich tot big data. “Statistiek is een veel betere voorspeller dan de onderbuik, blijkt uit onderzoek”, zegt Hajo Valk, oprichter en partner van MatchQ. Het bedrijf, dat online platforms voor data driven profiling, assessment- en selectietools ontwikkelt, maakt een flinke groeispurt door en weerspiegelt daarmee de trend.

Lees meer

Veeg de vloer aan met vroeg verloop

27-05-2016

In de beveiligingsbranche is ‘predictive profiling’ al jaren een bekend fenomeen. Deze methode helpt dan ook bij het vroegtijdig signaleren van afwijkend gedrag en het herkennen van indicatoren die kunnen wijzen op criminele handelingen. Het doel hiervan laat zich raden: schade voorkomen. De link tussen de beveiligingsindustrie en de contactcenterbranche lijkt op het eerste oog wellicht wat dun, maar MatchQ maakt ‘m zichtbaar.

Lees meer

MatchQ Cendris artikel telecommerce

14-04-2016

Minder ongewenste instroom en een lager medewerkersverloop: het zijn uitdagende HR-opgaven voor veel contactcenters. Cendris Customer Contact implementeerde samen met MatchQ een Blended Recruitment-aanpak. Een directe netto besparing van ruim drie ton, plus een forse besparing door positieve spin-off, is een jaar na introductie het resultaat.

Lees meer